Diensten

All-in ICT levert verschillende diensten. Sommige diensten leveren wij met specifiek uitgekozen partners of voeren wij zelf uit. Wij vinden het belangrijk onze diensten kwalitatief hoogwaardig, maar toch betaalbaar aan te bieden.

All-in ICT neemt de (eind) verantwoordelijkheid van uw ICT-omgeving op zich en zal deze proactief bewaken en herstellen indien dit nodig zal zijn. Indien u vragen heeft kunt u elke werkdag tussen 8:30 en 17:30 contact opnemen. Voor ernstige storingen is All-in ICT de hele week 24 uur per dag beschikbaar.

Bij andere storingen krijgt u altijd binnen 30 minuten antwoord en in overleg kunt u ook hogere prioriteit krijgen. All-in ICT zal op uw  verzoek (vervangende) hardware, software aanschaffen voor uw bedrijf .

Daarnaast voor alle componenten welke beheerd gaan worden, is het raadzaam om een hardware support contract af  te sluiten. Deze contracten kunnen door All-in ICT worden verzorgd. Componenten die niet direct door ons kunnen (ge)support worden zal er een op maat gemaakt contract of afspraak gemaakt worden.

Wilt u nu gelijk een offerte aanvragen? Dat kan hieronder. Voor andere vragen of opmerkingen kunt u vrijblijvend contact op nemen via info@allin-ict.nl of onze telefoonnummer.